Vállalkozása kap egy ügyfélmenedzsert, akit közvetlenül kereshet biztosítási ügyeivel kapcsolatban. Új gépjármű vásárlása, meglévő gépjármű eladása, igazolások bekérése vagy általános kérdés legyen a téma, a személyes kapcsolattartója segít.
Kiemelt ügyfeleink kéréseivel, kérdéseivel külön foglalkozunk, így nem kell a "sor végére állnia". Mivel személyes kapcsolattartójához közvetlen elérhetőséggel rendelkezik, így nem központi e-mail címre kell írnia, nem központi telefonszámot kell hívnia. Munkaidőben ügyintézőjétől 3 órán belül választ kap - ez sok esetben a konkrét ügy elintézésére is elegendő.
A biztosítási szerződéseket kétévente, külön kérés nélkül felülvizsgáljuk, újraszámoljuk. Természetesen az Ön jelzése alapján, akár minden évforduló előtt kapcsolattartója kiszámolja az aktuális díjakat, segít megtalálni a legmegfelelőbb biztosítást.
A gépjármű biztosítások mellett cége egyéb (pl. vagyon, felelősség, csoportos egészség) biztosításainak kezelését is ránk bízhatja. Rendelkezünk a megfelelő kompetenciákkal és a legtöbb biztosítóval kapcsolatban állunk.
Minden általunk kezelt biztosítását láthatja egyedileg fejlesztett MyInsura felületünkön, ezáltal könnyen, gyorsan áttekintheti őket.
Kiemelt Ügyfeleink esetén megnézzük, hogy van-e lehetőség biztosítási flotta létrehozására, amely számos adminisztratív előnnyel (pl. egy évforduló, egy helyre történő fizetés), tervezhetőséggel, valamint akár a piacinál kedvezőbb díjakkal rendelkezik. A flottásítást szakvélemény készítése előzi meg, illetve a flották minden évforduló előtt versenyeztetésre kerülnek.